Helperzy - informacje ogólne

Aby Piąta edycja konwentu LOVE była udanym festiwalem, który na długo zapadnie Wam w pamięć, będziemy potrzebować właśnie WAS. Was, którzy złączycie się w zgrany zespół wolontariuszy, dzięki którym wszystko będzie przebiegać sprawnie, a uczestnicy będą mogli w pełni oddawać się konwentowym rozrywkom, beztrosko bawiąc się na atrakcjach.

Jeśli chcesz podczas imprezy dać coś od siebie, a praca z fajnymi i nowymi ludźmi sprawia Ci radość to rozważ zostanie Helperem na tegorocznej edycji LOVE!

Jeśli jeszcze nie jesteś nie masz pewności, czy to odpowiednie zajęcie dla Ciebie, zapoznaj się z krótkimi informacjami na temat konwentowego helpowania:

Kto to taki Helper?

Helper (wolontariusz) pomaga w organizacji imprezy, w rozstawieniu jej prze przyjazdem uczestników oraz w złożeniu po ich wyjeździe (przenoszenie ławek, ozdabianie conplace’u, itd.). W trakcie imprezy zajmuje się sprawami porządkowymi i obsługą gości. Na koniec pracy na konwencie do wyboru:

  • Paczka gadżetów konwentowych
  • Wejściówka dla 1 gościa

Warunki:
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego
  • Wpłata kaucji (zwrot po konwencie)
  • Dyspozycyjność najlepiej od piątku od godziny 15 do niedzieli do 20 (dłużej jeśli będzie tego wymagać sytuacja)

Regulamin Helperów

1. Każda osoba ubiegająca się o bycie helperem (wolontariuszem) musi mieć ukończone 16 lat.

2. Koordynator ma czas na rozpatrzenie wniosku do 3 dni roboczych od zakończenia zbierania zgłoszeń.

3. Koordynator decyduje o przydzieleniu funkcji helperowi oraz może ją w każdej chwili zmienić.

4. Po akceptacji zgłoszenia helper zobowiązuje się wpłacić 40 zł kaucji na konto podane mailem przez Koordynatora.

5. Wydanie „wynagrodzeń” oraz zwrotów odbędzie się o godz. 18 w niedzielę w dniu konwentu bądź wcześniej po indywidualnym, wcześniejszym mailowym ustaleniu z koordynatorem.

6. Organizatorzy zapewniają:

  • Darmową wejściówkę dla helpera
  • Dostosowane i zbilansowane dyżury
  • Miejsce w pokoju helpów
  • Wyżywienie
  • Koszulkę oznaczającą Helpera

7. Oczekiwania organizatorów względem helperów:
  • Kultura osobista
  • Pracowitość
  • Komunikatywność
  • Inicjatywa
  • Sumienność

8. Helperzy, którzy są również Prowadzącymi Atrakcje, nie mogą prowadzić więcej niż 3 godziny programu.

9. Helperzy podlegają również Regulaminowi ogólnemu.

Rejestracje na stanowisko Helpera rozpoczynają się 21.01.2014 i potrwają do 5.01.2014.